Komunikat Startowy

    VII Rajd na orientację "Azymut Orient"

1. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW:

    10 listopada 2018 r. - GRÓDEK -  woj. Kujawsko-Pomorskie


 


2. BAZA I BIURO ZAWODÓW:

Szkoła Podstawowa im. prof Alfonsa Hoffmanna . ul. Szkolna 5 86-140 Gródek

Najbliższy przystanek PKP:  Drzycim - 5 km  

                                             Leosia -   4 km    

                                             Laskowice Pomorskie - 8 km

3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:

Sędzia Główny - Paweł Mantycki

Budowniczy tras pieszych: Łukasz Putz
Budowniczy tras rowerowych: Paweł Mantycki

Biuro zawodów: 


4. RODZAJE TRAS i FORMA ROZGRYWANIA RAJDU :

      Rodzaj trasy             Długość         Limit czasu       
Puchar Polski w Maratonach na Orientacje
Piesza50 km      12 godzin                               TAK
             Piesza       25 km       6 godzin
Piesza  10 km       4 godzin

Rowerowa
150 km       10 godzin
                               TAK 
Rowerowa 
 50 km 
       6 godzin

         Rowerowa       20 km       4 godziny

klasyfikacja indywidualna oddzielna dla kobiet i mężczyzn 

Kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

Trasy pucharowe zaliczane do Pucharu Polski zgodnie z regulaminem na rok 2016  

5. PROGRAM ZAWODÓW:

piątek 9 listopada 2018

  • od 17:00 Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu,
  • 18:00 – 22:00 Praca sekretariatu rajdu,

 sobota 10 listopada 2018 

  • 5:00 - 10:00 - praca sekretariatu rajdu, 
  • 5:50 - Odprawa techniczna trasy TP 50
  • 6:00 - Start rywalizacji na trasie TP 50
  • 7:20 - Odprawa techniczna trasy TR 150
  • 7:30 - Start rywalizacji na trasie TR 150
  • 7:50 - Odprawa techniczna tras:  TP 25 /  TR 50 
  • 8:00 - Start rywalizacji na trasach: TP 25 / TR 50 
  • 9:50 - Odprawa techniczna tras dziecięcych :  TP Rodzinna i TR 20  
  • 10:00 - Start rywalizacji tras dziecięcych: TP Rodzinna i TR 20
  • 14:00 - Zakończenie rywalizacji na trasach: TP Rodzinna, TP 25, TR 20
  • 14:15 - Dekoracja zawodników z tras TP Rodzinna, TP 25, TR 20,
  • 16:15 - Dekoracja zawodników z trasy TR 50
  • 17:30 - Zakończenie rywalizacji na trasie: TR 150  
  • 18:00 - Zakończenie rywalizacji na trasie  TP 50
  • Dekoracje mogą zostać przyspieszone na prośbę wszystkich uczestników podium. 
  • 22:00 - Zamknięcie bazy Rajdu.



 6. ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia na rajd są przyjmowane do 8.11 do godz. 22:00 wyłącznie przez formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce zapisy. W biurze zawodów pozostaje podpisanie karty zgłoszeniowej, oświadczenia o stanie zdrowia oraz w razie wątpliwości okazanie dowodu wpłaty wpisowego.

7. ŚWIADCZENIA STARTOWE:

  • komplet wodoodpornych kolorowych map i materiałów startowych
  • nocleg w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
  • toalety w bazie zawodów
  • ciepłą herbatę, kawę i wrzątek do celów spożywczych
  • ciepły posiłek regeneracyjny na mecie rajdu
  • nagrody i puchary dla najlepszych w kategoriach
  • możliwość korzystania z lasów, jezior i przepięknej jesiennej scenerii :)

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  • zawody odbędą się bez względu na pogodę
  • uczestnicy startują na własną odpowiedzialność
  • obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i przeciw pożarowych
  • zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu 
  • obowiązuje zakaz przekraczania przeszkód wodnych wpław 
  • korzystanie z urządzeń GPS wyłącznie w celu sczytywania śladu przebytej trasy
  • uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń
  • sklasyfikowani zostaną zawodnicy, którzy potwierdzili minimum 1 PK
  • na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym
  • za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada
  • ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów 

9. INFORMACJE DODATKOWE

W pobliżu znajduje się wiele ciekawostek turystycznych...... :)


Strony internetowe Bydgoszcz Copyright © 2012 Paweł Mantycki